cerasela rogen sus

NU ITI DORESTI UN BUSINESS CARE SA MEARGA DE LA SINE?

UN VIS CE POATE DEVENI REALITATE USOR…

Ai un sistem in business? – GATA CU BUSINESS-UL DUPA URECHE!

Care este planul tau peste 6 luni/1 an/3 ani/5 ani…20 de ani?

INVATA DE LA PRACTICIENI!

AM PUS LA DISPOZITIE DOAR 5 LOCURI

gabriel sus png 1

S.O.S BUSINESS

SEEK ONLY SOLUTIONS - PROGRAM DE MENTORAT

PENTRU A TE INSCRIE TREBUIE SA COMPLETEZE ACEST FORMULAR:

DIN EXPERIENTA...

Dupa cum bine vedem, exista atat in viata, cat si in business, situatii pe care nu le putem controla 100%, in schimb, le putem anticipa efectele si ne putem pregati pentru a ne asigura ca trecem cu bine peste acestea.
In contextul actual, desi de minim 5 ani criza financiara s-a amanat, foarte putini au inteles importanta unei gandiri corecte de business, dar si importanta unui mindset productiv, care sa iti permita sa ai claritate in momente stresante si, bineinteles, sa poti vedea oportunitatile.
Daca o companie este creata asa cum trebuie, cu o serie de valori puternice si, in acelasi timp, cu o misiune si viziune mai mari decat cele de a face bani, totul se schimba in bine.
Cum?
Oamenii ce se vor alatura tie in ceea ce creezi o vor face pentru total altfel de valori si interese decat cele materiale si astfel clar comunicarea va fi diferita.
Drive-ul lor va fi diferit si vor da mai mult pentru binele companiei si implinirea taskurilor va fi mai rapida, ei vor fi mai eficienti, iar asta rezulta in PRODUCTIVITATE mai mare.

cersela mentor
gabriel mentor

De ce aceasta metoda?

Este o metoda folosita in business-urile noastre, cat si ale partenerilor de nenumarate ori, cu rezultate masurabile prin urmarirea indicilor de performanta setati in timpul practicii.
In acest nou cadru economic, ba chiar de ceva vreme, oamenii cauta mai mult decat bani, cauta implinire si asta se poate vedea in momentul in care multi aleg sa inceapa business-uri doar ca sa isi poata indeplini scopul in viata, incep network marketing fara sa castige vreun ban si toate asta se intampla doar pentru ca nu mai vor sa fie doar unelte, vor sa fie parte in business-ul in care isi desfasoara activitatea.

IN CE CONSTA ACESTA METODA DE MENTORAT ORIENTAT DOAR SPRE SOLUTII PRACTICE STRUCTURA - DESCRIERE SCURTA

ETAPA 1

VERIFICAREA SISTEMULUI ACTUAL SI IDENTIFICAREA COMPONENTELOR CARE TE SABOTEAZA

-Vom identifica piesele ce nu se potrivesc in business

- om

-sistem

-adaptabilitatea la noua economie

-nivelul viziuinii de viitor

-mindsetul intreprinderii

-mindsetul oamenilor

-management

-social media

-site pe scurt, afli care sunt verigile slabe din sistem, cum si in ce fel te diferentiezi de ceilalti

ETAPA 2

GASIREA FORMULEI DE SUCCES, IMPLEMENTAREA DE NOI STRATEGII SI IMBUNATATIREA CELOR EXISTENTE

- Seminarii vanzari – speech-uri de vanzari

-creeare de noi strategii

-implementare vizibilitate in social media

-implementare motivatie interioara

-Fezabilitatea investitiei

-site competitiv

-Gasirea mesajului unic ce reprezinta businessul tau

– cum sa pui intrebari pentru identificarea tipologiilor

ETAPA 3

CREEAREA DE NOI PLANURI, VIZIUNE SI SCOPURI DE VIITOR

- Cum sa fidelizezi angajatii

- Crearea unei misiuni si a unei viziuni commune.

-Vom crea o comunitate prin remarketing si promotii pentru clientii fideli.

-Produse/servicii speciale doar pentru ei, la un pret personalizat, astfel incat sa ii influentam pentru a ne recomanda.

- Viziunea de ansamblu - plasarea in piata.

Au inceput inscrierile pentru S.O.S - BUSINESS

ASIGURA-TI UN LOC

ATENTIE LOCURI LIMITATEDOAR 5 LOCURI DISPONIBILE

Inscriete ACUM si ai un loc rezervat

Ce primesti la acest curs avansat?
• zeci de ore de coaching
• Acces la Mentori si Experti
• Aceelerarea business-ului
• Grupa de suport si implementare


CERE O OFERTA PERSONALIZATA


ETAPA 1

VERIFICAREA SISTEMULUI ACTUAL SI IDENTIFICAREA COMPONENTELOR CARE TE SABOTEAZA

Prima etapa permite identificarea erorilor atat la:

-nivel de business

-sistem de business management,

-concept si gandire iar ulterior -inlocuirea tuturor conceptelor invechite sau eronate cu unele noi, stabile si setarea spre prosperitate si siguranta, iar in ultima parte, ne asiguram, bineinteles, ca totul merge bine in timp, chiar si dupa ce acest program se termina.

-Vom identifica piesele ce nu se potrivesc in business

- om

-sistem

-mindsetul intreprinderii

-management

-social media

-site

Pe scurt, afli care sunt verigile slabe din sistem. O analiza profunda din mai multe puncte de vedere, de la management la angajati si chiar feedback al clientilor la moduri de publicizare si vanzare!
Identificam obiectiv vizibilitatea ceea ce nu functioneaza bine
pentru a stabili care sunt masurile ce trebuie luate pentru a ne asigura ca acestea odata inlocuite bussinesul va fi un succes.

- Care este mesajul tau unic, De CE -ul transmis al companiei. Dupa cum bine stii, povestea vinde, iar a scala business-ul la nivel national sau international fara o poveste puternica este imposibil, mai ales in aceasta lume in care consumatorul este extrem de inteligent si educat, iar deciziile lui de cumparare se aseamana mai mult cu alaturarea unui trib. Prin poveste iti creezi magnet.

- Generezi drive - ego stapanesti - comunicarea asertiva - in combinatie si cu comunicarea cu alte entitati – din pacate fiind o tara ranita de communism, nici dupa 30+ ani, multi nu am invatat sa comunicam si totodata sa ne controlam egou-ul, ba chiar sa il transformam in drive pozitiv, care sa faca compania sa creasca continuu.

- Audit de piata - strategie 1 an – Analizam pozitionarea business-ului in piata prin analiza interna, dar si externa. Verificam concurenta, imaginea pietei din care faci parte si unde te afli. Acest proces dureaza in jur de 1 luna, iar la sfarsitul acestei perioade, expertii Revolution Media iti vor face un raport complet de perfomanta si vei intelege mult mai bine cadrul microeconomic si macroeconomic. Pe scurt, vei vedea de ce nu performezi si conform cu concluziile trase vom crea o strategie personalizata prin care sa ridicam nivelul de atractivitate a business-ului.


ETAPA 2

GASIREA FORMULEI DE SUCCES, IMPLEMENTAREA DE NOI STRATEGII SI IMBUNATATIREA CELOR EXISTENTE

- Seminarii vanzari – speech-uri de vanzari

-creeare de noi strategii
-implementare vizibilitate in social media
-implementare motivatie interioara
-Fezabilitatea investitiei
-site competitiv

- Gasirea mesajului unic ce reprezinta businessul tau

- Cum sa pui intrebari pentru identificarea tipologiilor

- Iti vom antrena echipa/echipele sa personalizeze speechul de vanzare conform cu fiecare client.
Exista 4 tipologii umane si fiecare dintre ele comunica diferit. Am creat acest proces simplu de identificare prin intrebari a tipologiei persoanei din fata ta, astfel incat ii poti comunica atractiv conform cu ceea ce o intereseaza. Astfel, mesajul ajunge la ea in forma care ii place cel mai mult, iar sansele tale de reusita cresc ENORM. Dupa aplicarea acestei formule in business-uri am dus rata de inchidere la peste 80%.

- Cum sa te mulezi pe personalitatea omului.

- Cum sa gestionezi clientii dificili pentru cresterea retentiei acestora, dar si cum sa gestionezi si si sa folosesti feedback-ul negative in folosul companiei; ce poti invata din el si cum poti imbunatati calitatea serviciilor si a produsului pornind de la opinia consumatorului final. Cum sa faci trecerea de la un client nemultumim la unul fidel.

- Comunicarea in situatii de criza – cum sa comunici eficient, atat intern, cat si extern, astfel incat business-ul tau sa nu fie afectat.

- Strategie de vanzare si setarea scopurilor de Vanzari. Din pacate, multe companii nu au o strategie de vanzare. Cand trebuie sa faca call to action, cand sa se concentreze pe awerness, iar multi nici nu stiu ce inseamna o campanie de branding. O sa detaliem clar strategiile de VANZARE, MARKETING SI BRANDING, deoarece cele 3 sunt complementare si interconectate: rezultatele fiecareia dintre ele depinde de performanta celeilalte. In cele din urma, cream un sistem de vanzari directe, prin care mergem noi la client, unul indirect si unul pasiv, poate chiar automatizat, in functie de posibilitatile ce le ofera modelul de business.

- Strategie de marketing – Iti facem o strategie complexa de marketing in functie de produsele/serviciile actuale si/sau care sa contina si actiuni ulterioare in functie de viziunea setata. Este un proces complex, care te ajuta sa comunici targetat si sa identifici grupuri tinta noi prin teste de limbaj si masurarea reactiei in piata.

- Atitudine – curaj. In orice business, de fapt, in orice tip de interactiune, modul in care te comporti este extrem de important. Tocmai de aceea, atitudinea pe care o ai in momentul oricarei intalniri trebuie sa fie adaptata la situatia in sine. Nimeni nu isi doreste chelneri agresivi sau agenti imobiliari cu un nivel de energie scazuta. Prin acest sistem, ne asiguram ca ai energia necesara si adaptata oricarui tip de interactiune.

- Estetica. Dupa cum bine stii, noi triem oamenii cu care interactionam in primele 3 secunde la contact prin limbajul nonverbal si infatisare. Tocmai de aceea, prin acest program complementar cu cel de vanzari, vom crea un standard inalt estetic pentru a fi mai carismatici. Da, ai inteles bine, carisma se poate antrena si modul in care arati corelat cu atitudinea corecta/curajul te vor ajuta sa treci de orice baraj.

- Comportamentul business- comunicare pe culori - comunicare organigrama. Modul in care se vorbeste in companie este la fel de important ca si modul in care vorbim in afara acesteia. In aceeasi ordine de idei, este extrem de important sa intelegem cum se comunica intr-o intreprindere deoarece comunicarea este de 4 tipuri: de jos in sus/de sus in jos, pe lateral si diagonala organigramei si toate sunt diferite. Nu iti doresti ca un angajat din ultima treapta sa vorbeasca neadecvat managerului lui direct si indirect.

- Motivare. Gaseste motivatie interioara – automotivare ulterior. Motivatia este ca un dus, daca nu il faci frecvent, nu are efect, in schimb, ceea ce am reusit noi este sa identificam, daca exista, sau sa cream noi acel ceva care va face pe fiecare persoana in parte sa se automotiveze. In acel punct, vor veni angajatii sa iti ceara taskuri noi si chiar vor avea initiativa.

- Creez sisteme noi. Cream un sistem nou in cazul in care este nevoie si ne setam impreuna indicii de performanta pe care sa ii urmarim si, bineinteles, sa ii imbunatatim, astfel incat business-ul sa devina automatizat. Acesti indici/targeturi pot include chiar si largirea businessului.

- Fezabilitatea businessului - early cash out - productivitate si non productivitate - investititii ulterioare - acapararea concurentei. Din pacate, sa faci un business doar pentru ca iti place nu te ajuta pe termen lung, iar daca esti blocat, acest punct este unul dintre cele mai importante deoarece avem o cultura de CASH OUT si nu stim sa identificam activele si pasivele corect. Cumparam masini care nu aduc un plus valoare, facem rate fara sa fie productive, iar din pacate intr-un business correct, mai ales pana cand acesta nu este compelt automatizat, nu se indica CASHOUT, iar daca este nevoie, trebuie facut controlat. Aici vom analiza intrari si iesiri si facem un plan pentru dezvoltare si raspuns in caz de urgente. Totodata vom face un plan despre cum sa aloci resursele in companie. Nu investim in prezentarea produsului daca nu avem cashflow sustinut, acesta fiind motivul principal pentru care cele mai multe companii dau faliment. Nu ai nevoie de cele mai performante scaune si calculatoare daca business-ul tau nu are clienti. De aceea vezi foarte multe startupuri care cedeaza: pentru ca acest model este total diferit fata de ceea ce se practica acum 15 ani.

- Cum stabilesti preturi-reduceri-promotii – 50% reducere, nu reprezinta o solutie, ba chiar te va afecta, deoarece brandingul nu va avea niciodata rezultate daca faci promotii fara sa le gandesti si sa peticesti cifra de afaceri. Asadar, in functie de strategia setata intial, o sa facem un plan clar de atragere, iar reducerile se fac doar daca este NECESAR.

- Mindset -Setarea unui cadru general de gandire, lucru care te va ajuta pe parcurs deoarece oricine va veni nou in compania ta se va alinia mindsetului general sau se va exclude. Te va ajuta sa economisesti resurse deoarece daca o persoana este negativa/influenteaza negativ, vei afla asta foarte rapid, poate chiar in perioada de proba si nu va trebui sa pierzi resurse timp de 5-6 luni sau chiar un an, platind salariul, iar ulterior sa afli ca aceasta persoana a facut mai mult rau decat bine si ai pierdut si banii pe care i-ai dat in tot acest timp. Subminarea este astfel imposibila.

- Adaptarea si readaptarea - formule noi de business. Elasticitatea business-ului tau poate fi un aspect important deoarece vei putea sa te adaptezi la orice situatie. Pentru a face asta, o sa scoatem business-ul din zona de confort si o sa simulam situatii diferite, ba chiar o sa testam produse minim viabile, pe bani foarte putini sau chiar zero, pentru a testa reactia pietei.

- ”Limited Edition” sau cum sa promovezi un serviciu/produs o perioada limitata de timp, pentru a vedea intrarea pe piata si daca este profitabil sa il integrezi definitive in oferta.

- Alegerea momentului pentru lansarea noilor produse. Nu orice moment este potrivit, iar intrarea pe piata cu un produs nou poate fi un esec total daca nu sunt luati in calcul factori precum utilitatea lui, raportul calitate-pret, mai ales, existenta unor produse din aceeasi categorie, poate chiar intr-o oferta mai avantajoasa.

- Chestionarea eficienta a publicului si trecerea catre comunicare bidirectionala, astfel incat oferta sa se plieze pe cerere.


ETAPA 3

CREEARE NOI PLANURI, VIZIUNE SI SCOPURI DE VIITOR

- Cum sa fidelizezi angajatii

- Crearea unei misiuni si a unei viziuni commune.

-Vom crea o comunitate prin remarketing si promotii pentru clientii fideli.

-Produse/servicii speciale doar pentru ei, la un pret personalizat, astfel incat sa ii influentam pentru a ne recomanda.
- Viziunea de ansamblu - plasarea in piata. Dupa ce am reglat business-ul, nu ne mai ramane decat sa comunicam in linia setata si sa gasim o cale prin care fiecare persoana implicata sa impartaseasca viziunea comuna.

- Indreptarea atentiei spre B2B. Odata pozitionati in piata, putem genera noi canale de distributie, chiar prin intermediul altor business-uri.

- Alegerea unui brand ambassador si modalitati prin care poti derula campanii de awareness prin sisteme de tip barter. Cand si cum este benefic sa le adopti.

Tot acest program este setat dupa acelasi model care o sa il cream si in business-ul tau. Tocmai de aceea, o sa ai urmatoarele bonusuri pentru a ne asigura ca TU esti mereu pe drumul cel bun si, bineinteles, poti cere mereu ajutor. Stim cat de dinamica este lumea de business de azi si astfel ne asiguram ca tu ai toate toolurile necesare pentru succes.


BONUS PROMOVARE SI EDIFICARE

- Interviuri

- podcasturi

- sistem networking

- intalniri bianuale

- promovare pe canalele noastre media

1 an - ne intalnim o data la 3 luni.

Grupa de Whatsapp de support cu business-ownerul/persoana de decizie cea mai inalta.

La nevoie se poate discuta cu oamenii de management daca aceste evenimente sunt organizate de companie.


CE CASTIGI - AMORTIZARE RAPIDA

Daca ai citit descrierea, poti vedea ca este un program mai mult decat complet care acopera toate ariile si de unde poti economisi foarte multi bani ba chiar pentru business-uri care inca nu s-au lansat isi pot proteja investitia. Ce rost are sa iei 44000 de euro sa faci un business fafa plan care s ail tii in viata 4 ani daca nu stii cum s ail faci sa genereze bani. Prin eficientizarea businessului poti economisii zeci de mii de euro de la protejarea mindsetului intreprinderii asa cum am spus mai sus, fara sa platesti oamenii pentru productivitate reduse, fara sa pierzi bani din tranzactii si totodata inveti sa scalezi businessul pe termen mediu si lung astfel suma investita va fi recuperate din zeci de surse foarte rapid. O sa facem chiar un raport cu sumele economisite/reinvestite dupa crearea sistemului pentru a vedea performanata acestor fonduri.

Au inceput inscrierile pentru S.O.S - BUSINESS

ASIGURA-TI UN LOC

ATENTIE LOCURI LIMITATEDOAR 5 LOCURI DISPONIBILE

Inscriete ACUM si ai un loc rezervat

Ce primesti la acest curs avansat?
• zeci de ore de coaching
• Acces la Mentori si Experti
• Aceelerarea business-ului
• Grupa de suport si implementare


CERE O OFERTA PERSONALIZATA

TESTIMONIAL PAULA

TESTIMONIAL IOANA

TESTIMONIAL PAULA

TESTIMONIAL MIHAELA

TESTIMONIAL CRISTINA

TESTIMONIAL ALIN